Παγκόσμια Ημέρα Επιληψίας,  12 Φεβρουαρίου

 «Δώσε το ΣΤΙΓΜΑ, μην ΣΤΙΓΜΑΤΙΖΕΙΣ!»

Στις 12 Φεβρουαρίου, έχει καθιερωθεί η Παγκόσμια Ημέρα Επιληψίας. Οι μαθητές της Στ’ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν σε δράσεις που είχαν ως στόχο να ενημερώσουν, να συναισθανθούν και να συμβάλουν στην ευαισθητοποίηση για την επιληψία.

Οι μαθητές παρακολούθησαν ενημερωτικό βίντεο που εξηγούσε τα βασικά στοιχεία της επιληψίας, τα συμπτώματα και τον τρόπο διαχείρισης της νόσου. Η διαδραστική συζήτηση που ακολούθησε έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές να θέσουν ερωτήσεις και να μοιραστούν τις σκέψεις τους.

Με ενδιαφέρον και ενθουσιασμό, οι μαθητές συμμετείχαν σε ομαδική δραστηριότητα δημιουργίας αφισών. Οι μαθητές μας δημιούργησαν αφίσες υψηλής αισθητικής με ενημερωτικό χαρακτήρα, εστιάζοντας στη σημασία της ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την επιληψία.

Οι αφίσες αυτές λειτούργησαν ως δυνατά μέσα επικοινωνίας, παρουσιάζοντας συνοπτικά και εύκολα κατανοητά τα βασικά στοιχεία της επιληψίας. Με γραφικά, χρώματα και σύντομα κείμενα, οι μαθητές προσέγγισαν το θέμα με ευαισθησία και ενημερωτικό πνεύμα. Οι αφίσες αυτές, θα εκτεθούν στο σχολικό περιβάλλον, προσφέροντας μια μόνιμη υπενθύμιση της σημασίας της Παγκόσμιας Ημέρας Επιληψίας.

Ενημερωτικό spot μπορείτε να το βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://drive.google.com/file/d/1BDvYrgTpQ5QHANoz-lnWGxLzZtOStuBX/view

Εργαστήρια Δεξιοτήτων,  Δ’ τάξη «Για το Δάσος μαθαίνω, Δρω και Δημιουργώ»

Στα πλαίσια του 2ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων «Για το Δάσος μαθαίνω, Δρω και Δημιουργώ»  του 2ου κύκλου εργαστηρίων δεξιοτήτων «Φροντίζω το περιβάλλον» ( Υποθεματική: Οικολογία-Παγκόσμια και Τοπική- Φυσική Κληρονομιά) οι μαθητές της Δ’ τάξης του σχολείου μας,  ενημερώθηκαν και ανακαλύψανε τις αιτίες για τις οποίες πολλά άγρια ζώα βρίσκονται σε κίνδυνο.  Δουλεύοντας ομαδικά δημιούργησαν  παζλ «το παράπονο των ζώων»,  όπου αναφέρονται οι κίνδυνοι που διατρέχουν τα άγρια ζώα.

  • Οι μαθητές έμαθαν να αναγνωρίζουν και να κατανοούν τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν τα άγρια ζώα λόγω ανθρώπινων δραστηριοτήτων, ενισχύοντας την οικολογική τους ευαισθησία.
  • Η συνεργατική δημιουργία του παζλ ενισχύει την ικανότητα των μαθητών να εργάζονται σε ομαδικό περιβάλλον, μαθαίνοντας τους πώς να συνεργάζονται για να επιτύχουν κοινούς στόχους.
  • Οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να εκφραστούν δημιουργικά μέσω του παζλ, της συζήτησης και της ανταλλαγής απόψεων, βοηθώντας στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους , όπως τον έκφραστικό τους λόγο.
  • Οι μαθητές ευαισθητοποιήθηκαν και αντιλήφτηκαν τη σημασία της οικολογικής ισορροπίας και της συνύπαρξης με τα άγρια ζώα.

Συνολικά, η δραστηριότητα παρέχει μια πλούσια εκπαιδευτική εμπειρία που συνδυάζει γνώσεις, δημιουργικότητα και ευαισθησία προς το περιβάλλον.

Λέμε “όχι” στον διαδικτυακό εκφοβισμό (cyberbullying) 

6 Φεβρουαρίου, Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου

Στα πλαίσια του εορτασμού της Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου, το σχολείο μας συμμετείχε, μαζί με άλλα 150 σχολεία σε όλη την Ελλάδα, στην διαδικτυακή δράση “safe internet” που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου. Το πρόγραμμα παρακολούθησαν οι τάξεις Β’ , Γ’ και Δ στην αίθουσα πολλαπλών εκδηλώσεων του σχολείου μας.

Oι μαθητές ενημερώθηκαν για θέματα που αφορούν:

  • Τη συνετή χρήση της τεχνολογίας και του διαδικτύου, καθώς και τον σωστό τρόπο συμπεριφοράς στο διαδίκτυο
  • Την προστασία των δικαιωμάτων και των πληροφοριών τους
  • Πώς να συνεργάζονται με ουσιαστικό τρόπο, τόσο διαδικτυακά, όσο και εκτός διαδικτύου
  • Να είναι δεκτικοί σε άλλους πολιτισμούς και στις απόψεις των άλλων, αξιοποιώντας τις θετικές πτυχές του διαδικτυακού περιβάλλοντος εντός του οποίου κινούνται, και αποφεύγοντας τις αρνητικές
  • Να έχουν επίγνωση ότι η δια βίου μάθηση είναι αναγκαία για να μπορούν να συμβαδίζουν με τις ραγδαίες αλλαγές που επιφέρει στον κόσμο η ψηφιακή τεχνολογία

3 – 12 – 2023 ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΜΕΑ

Μια μέρα αφιερωμένη στους ήρωες της καθημερινής ζωής. Αφιερωμένη σε ανθρώπους και παιδιά που παλεύουν κάθε μέρα για το αυτονόητο. Σας ευχαριστούμε που υπάρχετε στη ζωή μας για να μας θυμίζετε, εκτός των άλλων, ότι τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο.

Οι μαθητές/τριές μας ενημερώθηκαν, είδαν προβολές, άκουσαν συνεντεύξεις, παρακολούθησαν χορευτικό δρώμενο… Αργότερα προσπάθησαν να περπατήσουν με κλειστά μάτια στηρίζοντας το ένα το άλλο, να αθληθούν με ένα χέρι, να εκτελέσουν καθημερινές δεξιότητες με ένα χέρι, να νιώσουν, να μαντέψουν, να χρησιμοποιήσουν τη νοηματική γλώσσα, να γράψουν με το σύστημα Braille…

Μπράβο σας!!!

ΧΟΡΕΥΤΙΚΟ ΔΡΩΜΕΝΟ ΜΕ ΕΝΑ ΧΕΡΙ – ΔΟΥΖΔΑΜΠΑΝΗ ΑΝΘΗ