Γυμνάσιο Ερχόμαστε!

Ένα πρόγραμμα μετάβασης στο γυμνάσιο! Είναι μια πρωτοβουλία που σχεδιάζεται για να βοηθήσει τους μαθητές που μεταβαίνουν από το δημοτικό στο γυμνάσιο να προσαρμοστούν στο νέο περιβάλλον μάθησης και να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις που ενδεχομένως να αντιμετωπίσουν. Στόχος είναι να δοθεί η καλύτερη δυνατή εκκίνηση στους μαθητές καθώς εισέρχονται σε μια νέα φάση της εκπαίδευσής τους. (φωτογραφικό υλικό από την επίσκεψη των μαθητών/τριών μας στο γυμνάσιο με τη συνοδεία της ψυχολόγου και της κοινωνικής λειτουργού του σχολείου μας)

ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Κώστας Δουβαλίδης

Στίβος / 110 m Εμπόδια ΣΤ ΤΑΞΗ

Πολυνίκη

Εμμανουηλίδου

Στίβος/Σπριντ Δ ΤΑΞΗ

Άννα Ντουντουνάκη

Κολύμβηση

Άλκης Κυνηγάκης

Μαραθώνια

Κολύμβηση Ε ΤΑΞΗ

1

  1. Ε ΤΑΞΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ 2024 ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟ PUZZLE ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΩΝ. ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΞΑΣΚΗΣΑΝ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΗΝ ΣΥΝΘΕΣΗ ΑΛΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΙΛΙΑ. ↩︎

ΣΤ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ. ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ: ΑΓΩΓΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ – ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ.

ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΜΕΛΕΤΩ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ, ΑΦΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΨΑΜΕ ΤΙΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΕΝΤΟΠΙΣΑΜΕ ΤΟΥΣ ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ ΜΕΣΩ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΧΑΡΤΗ, ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΝΟΣ ΓΙΑΤΡΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΤΟΥ. ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΚΑΛΕΣΑΜΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΒΕΛΚΟ ΓΕΩΡΓΙΟ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΩΣ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ. ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕ ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ. ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΠΩΣ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ.

Από το Εργαστήριο Δεξιοτήτων Γ τάξη Θεματική: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη Υποθεματική: Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα.

Οι μαθητές έκοψαν ο καθένας από ένα κομμάτι παζλ έγραψαν πάνω σε κάθε κομμάτι αξίες και στην συνέχεια τις ζωγράφισαν. Στο τέλος ένωσαν τα κομμάτια του παζλ και δημιούργησαν μια αφίσα.

“Η ΚΡΑΥΓΗ” – ΕΝΤΟΥΡΝΤ ΜΟΥΝΚ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε΄ ΚΑΙ ΣΤ΄

Στο μάθημα των Εικαστικών η Ε’ και ΣΤ΄ δημοτικού μελέτησαν το έργο του καλλιτέχνη Έντουαρντ Μουνκ, “Η Kραυγή”, το οποίο εκφράζει τα έντονα συναισθήματα. Το πρώτο σκέλος του μαθήματος ήταν να αναλύσουν τι μπορεί να έχει συμβεί και έχει τέτοια έκφραση ενώ μετά πραγματοποίησαν θεατρική αναπαράσταση του πίνακα. Στη συνέχεια, συσχέτισαν την έκφραση του πίνακα με το emoji scream και δημιούργησαν το δικό τους έργο τέχνης με τέμπερες και σε μορφή comic για να αφηγηθούν την δική τους ιστορία. 

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ

Τα παιδιά της Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού στο μάθημα των Εικαστικών μελέτησαν τον Ιμπρεσιονισμό, τα χρώματα, τις πινελιές και τα συναισθήματα που εκφράζονται μέσα στο έργο του ζωγράφου Βίνσεντ βαν Γκογκ. Τέλος, δημιούργησαν το δικό τους έργο τέχνης με τέμπερες, βασισμένο στον πίνακα “Έναστρη νύχτα” του μεγάλου Ολλανδού ζωγράφου.

ΕΝΑ ΚΟΧΥΛΙ ΣΤΟΝ ΒΥΘΟ…

Τα παιδιά της Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού δημιούργησαν ένα έργο ζωγραφικής με θέμα το κοχύλι στο πλαίσιο του μαθήματος των Εικαστικών. Στο τέλος του μαθήματος, επιλέχθηκαν από την δασκάλα Εικαστικών οι καλύτερες εργασίες για να συμμετέχουν στον διαγωνισμό: «Ένα κοχύλι στον βυθό» που διοργανώνει το Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας και απευθύνεται σε μαθητές/τριες Δημοτικού (όλων των τάξεων) όλης της χώρας για το σχολικό έτος 2023-2024.

ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ 2023-2024

Την Παρασκευή 26-04-2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ και της ΣΤ΄ τάξης συμμετείχαν σε σχολικούς αγώνες που διεξήχθησαν στο ΔΑΚ Χαλάστρας. Διακρίθηκαν: η Κουλουφέκα Σοφία (2η στα 600μ), ο Βέλκος Χρήστος (2ος στα 600μ), ο Ματέο Μπεγκόλλι (3ος στα 600μ), ο Κωνσταντίνος Κουτούκας (3ος στα 200μ), η Ζάχου Μαρία Ελένη (4η στα 200μ), η ποδοσφαιρική μας ομάδα (3η) και όλα τα παιδιά για το ήθος και την πρέπουσα συμπεριφορά που επέδειξαν είτε ως συμμετέχοντες αθλητές είτε ως θεατές των αγώνων ενθαρρύνοντας με το χειροκρότημά τους τις προσπάθειες όλων των παιδιών.